OKULUMUZUN E TWİNNİNG ÇALIŞMALARI


Okulumuz 4/A sınıfı öğretmeni Selmi Yılmaz'ın rehberliğinde gerçekleştirilen e-twinning çalışmaları kapsamında öğrencilerimizle origami çalışması yapılmıştır.
Projemizin amacı, ilkokul düzeyindeki öğrencilerin doğa ile etkileşimlerini arttırarak kodlama ve 21.yy becerileriyle sosyal ve duygusal becerilerini geliştirmek, duygusal zekalarını güçlendirmek, farklı kültürleri tanıma ve vatandaşlık duygusunu geliştirerek son zamanlarda artan akran zorbalığına duyarlılık kazandırmak hedeflenmektedir. Duygusal zekalarını güçlendirmeye yönelik etkinlikler düzenlenerek, empati, duygusal esneklik ve kişiler arası ilişkilerin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Ayrıca farklı kültürlerin tanıtılması ve kültürel çeşitliliğe saygı duyma , hoşgörü,işbirliği ve toplumsal bilgiler,farkındalıklar kazandırılacaktır.
Hedefler
1 – Öğrencilerin doğa ile etkileşimlerini arttırarak çevre bilinci ve doğanın korunması konusunda farkındalık sağlamak.
2- Temel kodlama becerileri kazandırarak algoritmik düşünme becerileri gelişir.
3- İş birliği, iletişim, problem çözme gibi kritik becerileri güçlendirmek.
4- Farklı kültürleri tanıma yoluyla kültürel çeşitliliğe saygı duymalarını sağlamak.
5- Akran zorbalığına karşı duyarlılığı arttırmak.
6- Sağlıklı sosyal ilişkiler kurma becerileri geliştirmek.
7- Öğrencilerin duygularını tanıma, ifade etme, başkalarının duygularını anlama becerilerini geliştirmek.
8- Öğrencilerin kendini ifade etme ve özgüvenlerini arttırmak.
9-21.yy becerilerine desteklemek dijital yeterliliklerini geliştirmek
10-Öğretmenlerin teknolojik okur yazarlığı ve web 2.0 araçlarını kullanma becerilerini desteklemek
Goals
1 – To raise students' awareness about environmental awareness and protection of nature by increasing their interaction with nature.
2- Algorithmic thinking skills develop by providing basic coding skills.
3- Strengthening critical skills such as collaboration, communication and problem solving.
4- To ensure that they respect cultural diversity by getting to know different cultures.
5- Increasing sensitivity against peer bullying.
6- Developing skills in establishing healthy social relationships.
7- To develop students' skills in recognizing and expressing their emotions and understanding the emotions of others.
8- To increase students' self-expression and self-confidence.
Supporting 9-21st century skills and improving digital competences
10-Supporting teachers' technological literacy and skills in using web 2.0 tools
BEKLENEN SONUÇLAR
1 – Öğrencilerin doğa ile etkileşimlerini arttırarak çevre bilinci ve doğanın korunması konusunda farkındalıkları artar.
2- Temel kodlama becerileri kazandırarak algoritmik düşünme becerileri gelişir.
3- İş birliği, iletişim, problem çözme gibi kritik becerileri güçlenir.
4- Farklı kültürleri tanıma yoluyla kültürel çeşitliliğe saygı duyarlar.
5- Akran zorbalığına karşı duyarlılığı artar.
6- Sağlıklı sosyal ilişkiler kurma becerileri gelişir.
7- Öğrencilerin duygularını tanıma, ifade etme, başkalarının duygularını anlama becerileri gelişir.
8- Öğrencilerin kendini ifade etme ve özgüvenleri artar.
9-21.yy becerileri artar, dijital yeterliliklerini gelişir
10-Öğretmenlerin teknolojik okur yazarlığı artar ve web 2.0 araçlarını kullanma becerileri gelişir
EXPECTED RESULTS
1 – By increasing students' interaction with nature, their awareness of environmental awareness and nature protection increases.
2- Algorithmic thinking skills develop by providing basic coding skills.
3- Critical skills such as cooperation, communication and problem solving are strengthened.
4- They respect cultural diversity by getting to know different cultures.
5- Sensitivity to peer bullying increases.
6- Skills for establishing healthy social relationships develop.
7- Students' skills in recognizing and expressing their emotions and understanding the emotions of others develop.
8- Students' self-expression and self-confidence increase.
9-21st century skills increase, digital competencies improve
10-Teachers' technological literacy increases and their skills in using web 2.0 tools improve
https://www.instagram.com/alacamimarsinanilkokuluiho?igsh=MWZjb21zbGZkcHhsZg



